fredag 1 juli 2011

Ruvardag 3 FET 2

Eftersom vi gjorde FET i ostimulerad cykel får jag heller ingen hormonbehandling nu efteråt. Inga kladdiga vaggisar med andra ord. Inget jag saknat direkt. Men det gör ju att alla symptom man känner faktiskt är symptom och inte bara biverkningar av Progesteronet. Så gissa om jag känner efter. Redan... Jodå. Är inte brösten lite ömma. Lite ömmare än tidigare i alla fall. Är dom inte? Fast det är förmodligen just på grund av allt kännande. Och klämmande. Haha.


Nästa fredag är mensen beräknad. Nästa måndag har vi testdag. Även om det är rekordkort väntetid känns varje dag väldigt lång. När jag tänker på det vill säga. Med en dotter som tar fokus från grubblerier och utan vaggisar som påminner en, händer det faktiskt att jag alldeles glömmer av alltsammans.

8 kommentarer:

  1. Håller med, dagarna känns långa. Jag gjorde ostimulerat, men fick ändå hormonbehandling. Kanske är olika på olika kliniker. Håller tummarna!!

    SvaraRadera
  2. Samma här, fick oxå hormonbehandling trots att det var ostimulerat. Tyvärr lyckades vi inte denna gång så vi tar nya tag i höst. Fortsätter att hålla tummarna för er!!

    SvaraRadera
  3. Lycka till! Och nä, vaggisarna är inget att sakna. Bökigt är vad det är!

    SvaraRadera
  4. Ååå, det spelar ingen roll om väntetiden är ett par dagar kortare, den där väntan är ALLTID en evighet! Njut av att du slipper vaggisarna och borra ner huvudet i allt annat än FET. Nu ska det väl ändå gå vägen!

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Ojojojojojoj!! Vad spännande! Nu jäklar, det är dags nu. Jag tror och hoppas, och skickar en kram.

    SvaraRadera
  6. Hoppas allt går bra här inne!
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Det börjar närma sig, hoppas att det går vägen :-)

    SvaraRadera