måndag 11 juli 2011

Testdag FET 2

Min egen teori om ömma bröst, den att när brösten icke ömmar går det åt skogen, det kan nu kasseras, ty imorse testade vi positivt!


Jag vågar dock inte ta ut något endaste dugg i förskott. Jag tycker dessutom att strecket är lite svagt. Det var det den gången vi fick utomkveds också. Därför väntar jag med värsta hurraropen till första ultraljudet gjorts. Sist fick vi göra det i vecka 6+6. Man är noga med tidigt ultraljud då man haft utomkveds, eftersom risken är stor att man råkar ut för det igen. Men naturligtvis är vi lyckliga. Så här långt! Vilken vecka och vilken dag är jag i månne... Måste googla. Var ju ett femdagars...

12 kommentarer:

  1. Grattis finaste!!!! Så underbart härligt att se ett positivt test:). Nu hållet jag tummarna tills ultraljudet är gjort.

    Massor av kramar

    SvaraRadera
  2. ååh stort grattis fina du! <3 <3

    SvaraRadera
  3. Grattis, tycker det är ett tydligt streck!

    SvaraRadera
  4. Åh grattis, vad roligt!

    SvaraRadera
  5. Stort GRATTIS!!!! :-) /Petra

    SvaraRadera
  6. Stort grattis till plus på stickan!
    Kram XB

    SvaraRadera
  7. OMG!!! Grattis!
    Jag tror såååå att det här ska gå bra! Hurra!
    Kraaaaam!

    SvaraRadera
  8. GRATTIS i massor tjejen! Underbart med lite glada nyheter i IVF-världen.

    Kramar

    SvaraRadera
  9. Grattis!! /Ulrika

    SvaraRadera