onsdag 13 juli 2011

Vecka 4+6

Tusen tack alla fina för söta grattis! Det värmer.


Till rubriken... Ja alltså, jag är inte helt säker på den där uträkningen. Vecka 4+6. Men visst är det väl så att man på isättningsdatum räknar bakåt antalet odlade dagar, så ägglossning skulle ha varit 23 juni, sen när jag petar in det i graviditetskalendrar så får jag vecka 4+6. Vet inte om det stämmer. Men typ.

Är mer orolig över grynet än räkningen. Förstås. Ett utomkveds är ingen rolig historia och innan det kan uteslutas kan jag nog inte riktigt pusta ut. Jag vet att jag väl inte kommer göra det ens då, det vet varenda IVF-are som fått plus på stickan, att man inte riktigt tar det för givet förrän man tittar in i de där ögonen på BB.

1 kommentar:

  1. Hej tjejen, har inte haft tid o följa alla bloggar eftersom jag jobbat sinnesjukt mycket.
    Men vilka fantastiska nyheter! Grattis till grynet i magen! Massa kramar!

    SvaraRadera