onsdag 24 augusti 2011

Vecka 10+6: Förvirrad veckoräkning

Var hos läkaren igår. Hon sa att jag är i 10+6 idag. Att BF är 15 mars. Det är vad jag fått det till också, men sist sa de ju BF 17 mars och 10+5 idag. Förvirring... ET var ju 28 juni, och det var ett femdagars. Näe jag blir snurrig...


Spelar roll. Hon kände, klämde, lyssnade och tog längd, vikt och urinprov. Allt såg fint ut och inom någon vecka ska jag få en kallelse för första UL. Lite längt dit. För då hoppas jag att jag kan tro på att det här faktiskt händer på riktigt.

3 kommentarer:

  1. Inom någon vecka? Det tycker jag var snålt!!! Well, bara att stå ut antar jag. Och allt är ju bra, det vet vi, ska ju bara få det bekräftat på UL så...
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Nej det kanske inte spelar någon roll. Men jag kommer ihåg det. Att man ju ändå så väldigt gärna vill veta exakt vilken vecka och dag man är i. Det är nog svårare att räkna vid FET, när man inte kan räkna ÄP som v 2+0.

    I vilket fall som helst; förstår att du längtar till ul. Men det här händer ju faktiskt redan nu på riktigt!

    SvaraRadera
  3. Jeane:
    Jo lite långt, men det är det där standard-UL med NUPP och inte ett jag-är-lite-orolig-UL. Så man får väl ge dom att det faktiskt är i rätt tid om någon vecka! :o)

    Tovalisa:
    Exakt så. Och snart kanske jag fattar om det här händer eller inte... :o)

    SvaraRadera