onsdag 17 augusti 2011

Vecka 9+5: Rök eller kräk

Förra graviditeten hade jag lukthallisar. Jag tyckte det luktade cigarettrök överallt. Om allt. Nu är det bytt mot kräk. Jag vet inte vad som är bäst. Värst. Det var det där med pest eller kolera.


Dottern blev åksjuk för första gången för ett par veckor sen. Kräket kom överallt. Vi tvättade och skrubbade både henne och bilen från topp till tå, men ändå tyckte jag att "luktar det inte liiiiite om hennes hår fortfarande". Länge tyckte jag det. Och nu tycker jag det om även annat. Lukthallisarna är tillbaka...

3 kommentarer:

  1. Så nu har du både kräk och lukthallisar? Låter inte kul alls.
    Håll ut :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Haha, näe alltså det är lukthallisar i form av kräklukt! Inte särskilt farligt, bara märkligt...

    SvaraRadera
  3. Ha, ha. Hoppas att det ger sig.

    SvaraRadera