lördag 7 januari 2012

Vecka 30+2: Veckans mage och ryggbesvär

Tyvärr blir det bara värre i ryggen. Det gör ont i nederdelen och det liksom strålar ner i rumpan och nästan som domnar av i övre delen av bakre låren. Inte skönt. Inte skönt alls. Värst är det när man varit stilla en stund och ska börja röra sig igen. Då känns det nästan som jag ska ramla omkull. Men efter en stund är det okej igen. Man biter ihop. Men nu har jag insett att även ihopbitandet har nått sin gräns och jag har bokat läkartid. På onsdag ska jag dit. Hoppas de kan hjälpa mig på något sätt.


5 kommentarer:

  1. hoppas ryggbesvären försvinner snart.

    SvaraRadera
  2. Nämen USCH! Låter nästan som symptomen på diskbråck dvs. ischias-känningar och DET, har jag förstått, är INTE kul (min man har haft diskbråck). Inte bra att bita ihop. Hoppas du får bra hjälp hos läkaren.
    Rygg-krya-kramar!

    SvaraRadera
  3. Tack för din fina kommentar hos mig! Bor i USA så jag vet inte om det finns här men ska kolla på den där hemsidan. Tack för tipset!! Är lite osäker om det är kolik, eller om det bara är oro. Han kan hålla på i flera timmar, men många gånger verkar det vara att han bara inte kan komma till ro.

    Vilken underbar mage du har!! Verkligen jättefin. Verkar dock jobbigt med att ha så ont, hoppas det inte blir värre. Håll ut, nu är det inte allt för långt kvar <3
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hur gick det hos läkaren idag?
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Men åhhh... det här landet och läkarna. Blir galen! Skriver i nästa bloggpost. Kram!!!

    SvaraRadera