torsdag 26 januari 2012

Vecka 33+0: Vilken ska jag välja?

Okej. Årets fest närmar sig. I skoväg har jag dividerat med mig själv. Klackar går bort. Mina fötter är för svullna. Och min rygg för ond. Ballerinas? Så somrigt... Till slut bestämde jag mig för att leka cool och gå i boots (sådana här som Elin Kling har). Det funkar tycker jag.


Men sen då. Det har provats och funderats. Satts på skärp och tagits av. Hafts tunna transparenta skjortor över och transparenta tröjor under. Till slut har jag insett att det måste bli ett nyköp. Jag har hittat två okej klänningar på rean. Ett par hundralappar stycket och det får det väl vara värt för att känna sig någorlunda okej klädd. Men vilken väljer jag? Leopard eller glitter? Vad tycker du?

Man vill ju inte se ut som en levande discokula (även om temat är "disco om du vill" typ). Inte heller som en övergödd Jane i djungeln... Så snygg som tjejerna på bilderna blir jag ju aldrig, men du får en idé om hur det kan se ut. Tänk boots till och en b-e-t-y-d-l-i-g-t större kula i klänningen...






3 kommentarer:

  1. Magen blir ju alltid väldigt fin i omlottmodeller, men med boots skulle jag nog valt den övre klänningen.

    SvaraRadera
  2. Jag tycker den övre är finast.

    SvaraRadera
  3. Den svarta var helt klart finast!
    Kram

    SvaraRadera