torsdag 30 juli 2009

Vecka 36 +0

Fyra veckor kvar. Jag blir lika chockad varje torsdag. Nu är det snart dags. Som Fertilitetsturisten skriver, kommer man ens förstå innan det blir verklighet? Förmodligen inte.

Några saker jag ser fram emot efter förlossningen, förutom att välkomna vår minst sagt efterlängtade nya familjemedlem såklart:

* Dricka Coca Cola
* Använda jeans
* Ligga på mage

Jag har ju skippat koffeinet under graviditeten, men av någon konstig anledning har jag, som inte är en läskdrickare i vanliga fall, fått ett enormt sug efter Coca Cola. Jag är evigt trött på leggings och även om jag inte brukar sova på mage, saknar jag att bara kunna ligga på den. Och läsa typ. För det är som du ser på veckans magbild helt omöjligt nu:

Vecka 36

2 kommentarer:

  1. Åh, ligga på mage är det jag längtar efter mest. Det ska bli så skönt! Slog mig häromdagen att mjölkstinna bröst kanske gör det obekvämt ändå, men man kan ju i alla fall:) Du har så väldigt fin mage! När ska ni kolla om Knodden vänt sig igen? /Z

    SvaraRadera
  2. Jag kan, jag kan! Ligga på mage alltså! Och ja, det är inte dumt alls. ;-)

    Men du, drick du en coca-cola nu. Hellre en speedad bebis i magen än utanför... :-)

    SvaraRadera