onsdag 9 mars 2011

Ruvardag 11 FET 1

På förmiddagen upplevde jag en stund av vad som kändes som mensvärk. Under promenaden på eftermiddagen var jag säker på att den kommit. Det var nästan som blött. Vet inte om jag plötsligt börjat svettas på konstiga ställen men när jag kom hem var det blodfritt där i trosan när jag äntligen vågade öppna ögonen och titta.


Positivt däremot är att den där cigarettröklukten jag hade i näsan under graviditeten är tillbaka. Riktigt äckligt, men samtidigt är det ett strå av hopp att hålla sig i en stund.

4 kommentarer:

  1. blir svettig bara o tänka på det här, den längtan man har, nervositeten när man skulle kissa på stickan! Hoppas hoppas hoppas ni får ett pluss!♥ kram!

    SvaraRadera
  2. Den där väntan är så hemsk och outhärdlig! Jag hoppas och tänker på er. Kram Zygoten

    SvaraRadera
  3. Oj vad spännande det är! Jag håller tummarna stenhårt!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Usch ja, den där väntan är hemsk och analyserandet lika så...

    Är helt uppspelt inför att få se ett pluss på stickan snart, bara några dagar kvar! Håller tummarna.

    Kram

    SvaraRadera