måndag 12 september 2011

Vecka 13+4: KUB-resultat

Fick ett brev på posten idag. Låg risk för Downs Syndrom sa det. Skönt att höra. Även om jag är väl medveten om att det inte finns några garantier för det.


Mitt sjukdomstillstånd är något bättre, men inte bra. Och nu misstänker jag att det kan vara Salmonella. Låter onekligen så om man tittar på symptomen. Feber, magont och diarréer. För det sistnämnda har nu dykt upp. Och det med besked. Sen igår lunch ungefär och med ingen antydan att det tänker sluta snart.

Imorgon bitti ska jag iväg och träffa MVC för första gången. Eller det här landets motsvarighet till MVC. Då ska jag be dom ta lite prover så jag vet säkert. Salmonella ska tydligen läka ut av sig själv på någon dryg vecka.

3 kommentarer:

  1. Å så bra! Skönt!
    Men det där med salmonella, stackare!
    Hoppas du mår bättre snart.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Oh ja, vad bra med provsvaret! Men vad otäckt med magen, hoppas verkligen det går över snart. Förstår ändå att du är orolig. Krya på dig och kram!

    SvaraRadera