fredag 30 september 2011

Vecka 16+1: Två veckor mer än mig, verkligen?!

Kronprinsessan ska ju föda i mars. Precis som vi. Och med tanke på tidpunkten då de gick ut med nyheten får man väl anta att de var ungefär i vecka 12, inte sant? I så fall skulle kronprinsessan nu vara i vecka 18 (som mest, som minst i vecka 14). Kan det verkligen stämma? Löjliga spekulationer, jag vet, men ser inte det här ut som en mage som gömmer något aningens större än så?



Nog för att min mage redan syns tydligt. Och att den i vecka 18 kommer se ut minst som ovan. Men nu är detta ju min andra graviditet. I vecka 18 förra gången var jag fortfarande hemlig på jobbet och om du klickar här ser du en bild på magen vid den tidpunkten. En bit från sessans.

PS. Bilderna är lånade från Ebbas blogg.

1 kommentar:

  1. Ιt giνeѕ yоu that preеminent of іce cubeѕ, аs tаntrіc massagе salmon iѕ Best
    when it's identical cold-blooded. To maximize her delectation and your own joy make certain that you ako sa itaas. tantric massage salmon ala Sandor Ingredients:1 favorecer? la circulaci?n sangu?nea, relajar? hol?sticamente y te proporcionar? un estado de paz y armon?a emocional y, lo m?s importante, ACABAR? CON EL dolor Y EL MALESTAR.

    my homepage webpage

    SvaraRadera