onsdag 19 mars 2008

Spraydag 7

Undrar hur länge man måste vänta efter att ha sprayat innan man kan snyta sig? Ja, det är sådana intellektuella frågor som snurrar i mitt snoriga huvud idag. Man kan läsa på förpackningen att man ska vänta en halvtimme om man behöver ta vanlig nässpray, men ingenting om snytningen. Det borde väl rimligtvis vara vanligare att man behöver snyta sig än att man behöver ta nässpray?

Jag väntar så länge jag kan och så länge M står ut med mina snorindragningar à la skogshuggare. Fräscht...

Imorgon ska mensen komma enligt plan. Men det var visst inte ovanligt att den är sen när man börjat spraya. Men har den inte kommit på tisdag ska jag höra av mig.

2 kommentarer:

  1. Halloj!

    Såg att du varit inne hos mig!

    Hoppas hoppas det går fort för oss att sätta igång efter besöket också! Är på dag 26 i min cykel när vi ska dit, hoppas få börja spraya på dag 1 som ju bara är ngr dar senare. Tror du man får det? Har hört att det vanligaste är dag 21 men att 1 också går. När började du?

    SvaraRadera
  2. Lilla J:
    Ibland känns det som man borde veta mycket mer, som att alla andra är experter. Jag får nästan dåligt samvete om jag surfar in på Familjeliv t ex, så jag låter bli! :o)
    Med det sagt, jag har ingen aning om man kan börja spraya dag 1, jag började dag 21.
    Hoppas det funkar att börja dag 1, man vill ju bara vara igång, eller hur?
    /m.

    SvaraRadera