söndag 30 mars 2008

Spraydag 18. Sprutdag 3.

Orolig.

Det kom lite blod. Det kom lite blod både igår och idag. Som mensens sista dag ungefär. Väldigt ljust rött och väldigt lite, men ändå - blod. Det kom efter en långpromenad båda gångerna, det kan väl inte vara därför? Jag har förstått det som att det tvärtom är nyttigt att röra på sig, så länge det inte är för "hoppigt". Mina joggingturer blev snabbt bannlysta av Syster N - "inte under tiden du tar sprutorna, du ska ju producera en massa extra ägg och det blir tungt. Tänk dig dom skumpa runt". Iuuuhh... Så nu går jag.

Jag ska ringa imorgon och fråga. Det kanske är helt normalt. Det kanske inte är något farligt. Det kanske faktiskt ÄR mensen som dragit ut och betett sig underligt. Det kanske är för att vi haft sex.

Sprutorna går annars bra. Kanyl 3 trängde nyss in i magen. Igår gjorde det lite ont precis där jag injicerat, men annars har det inte ens känts.

Förde över pengar till kliniken för behandlingen idag. Kan man köpa lycka? Kanske...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar