lördag 9 augusti 2008

Spraydag 4, IVF2

På sprayfronten intet nytt, likaså biverkningsfronten. Det svider lite som förra gången och det smakar apa i svalget. Läste igenom gamla blogginlägg om hur det kändes sist och det dröjde ju lite innan jag märkte av något som helst, så allt är väl som då. Hoppas bara inte fortsättningen, eller rättare sagt avslutningen blir densamma.

Precis som Lilla J skrev i sin kommentar häromdagen är det svårt att våga hoppas, men jag jobbar på ändrad inställning. Tror fortfarande att det är bättre att tänka NÄR det går än OM det går.

Nu tittar solen fram här ute på landet där jag sitter idag, så jag ska försöka få den att leta sig in i mitt sinne också.

2 kommentarer:

  1. Usch ja, apa smakar det verkligen i svalget av sprayandet...

    Bra att tänka på NÄR det fungerar och försöka vara positiv för det kommer ju att gå, det måste det göra.

    KRAM och hoppas att solen kommit in i ditt sinne:)

    SvaraRadera
  2. jag håller tummarna för att det ska gå vägen för er denna gång! själv kör vi vårt första FET nu i sept mest troligt..har banldade känslor faktiskt...det är såå himla svårt att vara hoppfull och positiv...

    ha en bra kväll! kram

    http://smultronpastra.blogg.se/

    SvaraRadera