lördag 28 mars 2009

Vecka 18 +2

Jag hör så många som är lika gravida som jag som känner den lill* i magen nu. Inte jag. Jag känner efter men känner ingenting. Inte minsta fladder en gång, som känslan ofta beskrivs som på diverse gravidsidor. Samtidigt så kan man också läsa att det inte är ovanligt att det dröjer ytterligare veckor innan man känner något. Särskilt som förstföderska.


Skönt ändå att vi ska på ultraljud på måndag så jag kan få bekräftat att där finns någon där inne. Som att inte storleken på min mage vore bekräftelse nog. :o) Men det vore härligt att få veta att liten mår bra och växer som h*n ska. Hoppas. 

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Kan ju var så att du har moderkaka i framvägg. Brukar dröja längre innan man känner något då. Lycka till på UL!

    SvaraRadera
  2. Tänker på dig idag när du är på ul:) Kram

    SvaraRadera