tisdag 7 april 2009

Vecka 19 +5

Idag smög en kollega fram till mig i köket och sa tyst "det är så va"? 


Först blev jag mest förvirrad, är så fokuserad kring det här med varslet att jag trodde det var vad hon undrade över. Hon måste läst mina tankar för hon upprepade frågan och nickade lätt ned mot magen. 

För näe, jag har fortfarande inte berättat... Jag svarade förstås ja och i och med det misstänker jag att det bara är en tidsfråga innan alla vet. Så brukar det ju vara. Vilket funkar fint för mig. 

2 kommentarer:

  1. hihi, vad roligt att folk börjar märka att det syns!
    själv tycker jag det är häftigt o sträcker på mig extra när jag sagt att jag är gravid, känns mäktigt på något vis!

    kram!

    SvaraRadera
  2. Förstår att folk börjar undra nu när magen syns. Din kollega verkar ju ändå varit ganska försiktig så det kändes väl ok att frågan ställdes antar jag. /kram z

    SvaraRadera