torsdag 20 november 2008

Spraydag 23, IVF 3

Spraydag TJUGOTRE. Utan "sprutdag" efter i rubriken. Det är första gången jag fått spraya så här länge utan att påbörja stimuleringen. Just nu är jag lite bitter och tänker att vi skulle väntat och startat på dag 21 som i dom tidigare försöken istället, så allt varit som vanligt, om man nu kan säga så om den här inte alls som-vanliga-situationen. Sen är ju inte det faktum att jag inte är helt nedreglerad det enda problemet, som jag skrev igår.

Imorgon skriver jag förhoppningsvis "sprutdag" i alla fall. Om det blir så och om jag hinner förstås. Vi spontanbokade en weekendresa igår för att komma bort tillsammans en stund och julshoppa i annan stad. Ska bli skönt!

1 kommentar:

  1. Hej! Nu börjar jag att förstå allt som du pratar om med spray och annat. Hoppas att du år börja med sprutor imorgon.
    Jag håller tummarna!
    Kram Pez

    SvaraRadera