söndag 30 november 2008

Spraydag 33, sprutdag 10, IVF 3

Nu förstår jag plötsligt det jag läst i bloggar om att bli alldeles blå och sönderstucken av sprutorna. Inte för att jag påstår att den här ynka fläcken av missfärgning är något att gnälla över, mitt första lilla sprutblåmärke. Nya upplevelser hela tiden...

Öppnade fjärde kartongen Gonal-F ikväll och när jag skulle skriva i rubrikraden vilken spraydag det är var jag nära att skriva hundra. För det är så det känns. Spraydag hundra...

Positiva tankar. Andra VUL imorgon. Hoppas få tid för ÄP då. Följer jag samma utveckling som förra behandlingen bör det bli torsdag morgon. Hoppas.

1 kommentar:

  1. fick oxå sådana märken denna gång, håller tummarna för att d blir ÄP på torsdag

    =)
    hur gick d med peppisbaket btw?
    *kramisar i massor*

    SvaraRadera