tisdag 25 november 2008

Spraydag 28, sprutdag 5, IVF 3

Trött. Jag är så trött. Hela tiden. Från det jag vaknar till att jag går och lägger mig. Det är ju urbota tråkigt att känna sig sliten hela tiden.

"Varför" frågar jag ilsket (utan att egentligen förvänta mig ett svar) och M svarar försiktigt "det kan ju ha något med det du sprutar i dig att göra..."

Jo jag vet. Det plus att novembermörkret inte direkt är min bästa tid gör väl att jag denna behandling känner mig tyngre än vanligt. Jag går upp, jobbar hemma ca 3 timmar, går till jobbet och är där ca 5-6 timmar och är hemma vid 16-17 och då... orkar jag inte göra någonting. Jag bara däckar. Himlans trist.

1 kommentar:

  1. Känner igen det. Satt och nästan somnade på jobbet idag. Det är jobbigt! Det hjälper verkligen inte med mörkret.

    Kram

    SvaraRadera