torsdag 15 maj 2008

Delmål

Nedräkning.

Om en vecka ska jag få mens om allt är som det ska. Då ska jag ringa kliniken och säga "hej jag har fått mens, när beräknar ni att jag kan börja spraya". Det vill säga "när i juli eller augusti beräknar ni att jag kan börja spraya..."

Det är inte mycket att hurra för, men jag känner att det är ett sätt att komma igenom det här. Att ha delmål. Jag hoppas förstås att vi ska kunna börja nedregleringen redan i juli så det bara är att köra på när kliniken öppnar igen efter semestern, så det är mitt delmål. Att tajma det på bästa sätt. Jag är så trött på att vänta.

2 kommentarer:

  1. Oh yes, att ha delmål hjälper verkligen! I alla fall för mig. Det blir ett sätt att ta sig igenom den fasansfulla väntan när det finns delmål på vägen;)

    Håller tummarna för att du får börja spraya redan i juli!! KRAM

    SvaraRadera
  2. Vi bara väntar på den dagen jag ska börja med mina behandlingar inför provrörsbefruktning. Jag & min man har försökt få barn i över 2 år nu men misslyckats. Det visade sig att han har nedsatt rörelse på sina spermier plus att jag har endometrios & har opererats för det, men det försvinner aldrig helt. Så nu är våran enda chans provrörsbefruktning!
    Önskar er alla lycka i världen!

    http://wating4u.devote.se

    SvaraRadera