måndag 19 maj 2008

Tre dagar kvar

Nu är det nära. Undrar om mensen kommer komma som den ska. Jag har hört så olika, en del får vänta jättelänge på första mensen efter IVF-behandling medan andra är igång som en klocka direkt. Ja, det blir ju egentligen andra mensen efter i och med den där minusmensen...

Samtidigt som jag hoppas den kommer som den ska så hoppas jag att den kan vänta lite. Två dagar närmare bestämt. En kovändning, jag vet, men jag fick nyss reda på att vi ska iväg med jobbet torsdag och fredag. Mens på resa är aldrig kul, mens på resa med jobbet är ännu mindre kul. Fredagen kommer mest tillbringas på tåg och flyg och sen lite stressjobb inför helgen när jag kommer tillbaka och menssmärtor lär inte göra den dagen bättre. Så... på lördag, det vore finfint.

1 kommentar:

  1. Ytterst sällan mens är roligt överhuvudtaget skulle jag vilja säga...men vad gäller ivf så är det mycket som blir absurt. Hoppas att du har det någorlunda bra iallafall!

    SvaraRadera