onsdag 21 januari 2009

Vecka 8 +6


Testing testing.

Nu har jag köpt hem bulkmedlet Lunelax och druckit mina första två glas. Till en början ska det intas morgon, middag, kväll och först efter ett par dagar ska effekten uppnås. Det smakar... citron typ. Det är som ett pulver som man rör ut i ett glas vatten och dricker. Pulvret geléas redan i glaset, vilket åtminstone får mig att hoppas att samma sak ska hända i min lilla tarm... 

"Normaliserar tarmfunktionen vid både hård och lös avföring" står det på paketet. Tack för att jag slapp stöta på någon jag känner på Apoteket... 

Det ska vara helt riskfritt att använda som gravid och det innehåller något jag aldrig hört talas om tidigare. ISPAGHULASKAL. Låter som något man hittat på. 

Jag återkommer med fullständig recension så fort jag vet! Under tiden noterar jag två nya ord till min vokabulär: ispaghulaskal och bulkmedel. 


1 kommentar:

  1. Haha! Ja, jag håller tummarna för att det fungerar för dig! Själv tycker jag att det smakar apa & det ger mig kväljningar att svälja, men det funkar ganska bra för mig (ngn mirakelkur är det ju förstås inte) så då står jag ut med smaken & konsistensen... :)

    SvaraRadera