måndag 9 februari 2009

Vecka 11 +4

Det är något med söndagar. Igår mådde jag illa för tredje söndagen i rad. Ingenting däremellan. Förutom idag då, när illamåendet dröjer sig kvar. M spekulerade i om det kan ha med ändrade frukostvanor att göra. På vardagar äter jag gröt, på helger ägg och macka. Och att det liksom inte kickar in förrän på söndagen. Jag vet inte jag. Det kan ju bara vara slumpen också. Det där analyserandet... 


Konstaterade att M är långt mycket säkrare på att det här ska gå vägen än vad jag är. Han diskuterar redan barnvagn med sina vänner, jag har inte ens tänkt så långt, än mindre vågat yppa det.

Bra nyheter. Om tio dagar ska vi göra KUB-ultraljud. Vi har fått en tid 19 februari. Om det ger ett fint resultat kanske jag kan komma ikapp M i planeringen. 

2 kommentarer:

  1. Du kommer snart att vara ikapp med planeringen och självklart kommer det att gå bra!!

    SvaraRadera
  2. Förstår att det är svårt att koppla av. Jag är likadan, tolkar minsta lilla i magen som nåt är fel. Men tänk, snart är ni över den magiska gränsen vid 12 veckor. Och skönt när ni gjort KUB-testet. Håller tummarna att allt går bra.

    Stor kram och tack för alla fina kommentarer jag får. Det betyder mycket! :-)

    Kramar.

    SvaraRadera