tisdag 10 februari 2009

Vecka 11 +5

Tredje dagen i rad jag mår illa. Det har kommit tillbaka. Idag var jag tvungen att hitta på ett möte för att smita från jobbet, det var ohållbart. Nu sitter jag hemma och slutför dagens arbete. Chefen vet ju och han tycker det är okej, men dom andra har ingen aning.

Tillbaka till mina nya bästa vänner. Mammaleggingsen från TopShop. Tänkte bjussa på ett skratt och göra vad Signora bad mig om, lägga upp bilder på dom. föga smickrande bilder inser jag, haha!

Så här ser jag ut mest varje dag. Mage och rumpa som inte är vad dom brukade, som sedan döljs under antingen tunika som här, icke-tajt klänning eller kjol. Jag har upptäckt att min kjol med hög midja funkar finfint. Linningen är ovanför magen, sen är den lite vid på femtiotalsvis, vidd som döljer kulan. Jag har även en högmidjad variant med volanger som villar bort blicken. Det ser ut som man har midja och ingen tänker på det därunder. Hoppas jag.

Före gravidmagemaskering. Efter. 

5 kommentarer:

  1. Moahahahaha! Sådär kan man väl inte se ut heller!!! ;-)

    Nä, skojar bara såklart. :-) För det första har du ju en snygg och smal kropp och för det andra blir jag lite avundsjuk på kläderna. Efterssom jag är "hemma" med min son är det mest jeans, varma skor utan klackar och skötväska som gäller. Ibland saknar jag snygga kläder, höga klackar och glassig handväska, men det gör sig liksom inte så bra på våra utflyktsmål.

    Njut av dina leggings!

    SvaraRadera
  2. Verkligen väl dolt och supersnyggt!!

    SvaraRadera
  3. Det där ser ju bra ut! Framåt dagen har min mage liksom börjat svullna ut redan under brösten, det är det som är svårast att maskera tycker jag. Topshop står absolut på min "att göra lista". /Z

    SvaraRadera
  4. Supersnyggt!!! Måste också ta mig till Topshop, visste inte ens att de hade mammakläder där.

    SvaraRadera