onsdag 25 februari 2009

Vecka 13 +6

Jag hör många som sover dåligt under graviditeten. Jag sover som en prinsessa, precis som vanligt, men... jag vaknar minst en gång om natten alldeles sprängfärdig. Knodden måste ta plats från blåsan för den kan absolut inte hålla vad det tidigare gjort.


Jag tänker att jag måste se väldigt rolig ut när jag kliver upp där om natten. För att kunna somna om lätt försöker jag att låta bli att öppna ögonen. Jag liksom kisar och trevar mig fram till toaletten, låter bli att tända lampan och sen trevar jag mig tillbaka. Som en förirrad mullvad!

5 kommentarer:

  1. Haha, jag gör precis likadant. Måste upp och kissa varje natt, vid 3-tiden, och dels fumlar jag för att jag blir yrslig av att gå upp så fort och när jag kommer till toan så försöker jag också att "blunda" för att inte vakna allt för mycket. :-)

    SvaraRadera
  2. tack raring>! Nu är det värsta gjort!Blev ett himla bra resultat och jag ska njuta av det ikväll, här och nu är mitt mantra =)

    ikväll blir d sofatime hela kvällen, jag har legat o sovit några timmar och nu blir d middag, färdiggrillad kyckling me massa sallad, enkelt gott och snabbt!

    Hur mår du? hoppas du haft en bra dag! kraaaamis!



    http://smultronpastra.blogg.se

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Det låter underbart att sova som en prinsessa. Själv så sover jag som ett odjur, vaknar mitt i natten av en massa mardrömmar.
    Hur många behandlingar har ni gjort om jag får undra lite??
    MvH

    SvaraRadera
  5. Imorron blir ET, hoppas jag. Förra ivfn kom vi ju aldrig så långt..men nu har vi dubbel äggskörd..så jag håller alla mina tummar....


    hur mår du gumman?växer magen mkt?
    kramar i massor!!


    http://smultronpastra.blogg.se

    SvaraRadera