torsdag 18 september 2008

Ruvardag 8, IVF2

Dagens diss:
Inget koffeinfritt kaffe på Arlanda.

Dagens okunskap:
Jag som tackade nej till räkor, när det som Signora så riktigt säger i sin kommentar faktiskt går utmärkt att äta.

Dagens hemläxa:
Jag ska åtminstone kika lite på listan över äta-och-icke-äta så jag inte behöver hoppa andra saker jag älskar alldeles i onödan.

Veckans dåliga planering:
Knappt har jag kommit hem från min jobbresa förrän M drog iväg på sin. Nu väntar två ensamma kvällar där jag själv ska försöka mota bort tankarna och nojjorna.

Kvällens plan:
Uppdatera mig på alla bloggvänner vilka jag inte hunnit titta till senaste veckan.

4 kommentarer:

  1. Listan känns jättelång och krånglig, men i princip handlar det bara om att man inte ska äta kött, fisk eller mjölkprodukter som inte upphettats till minst 100 grader.
    Och så är det väl en och annan insjöfisk som m an inte ska äta för mycket av.

    SvaraRadera
  2. Fy vad jag blir nojjig av att läsa listor. Jag tänker "Får jag verkligen i mig tre frukter om dagen?" osv. Och böner och linser äter inte jag ens varje vecka. Jag som trodde att jag äter rätt ok...

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna för att den närmaste veckan går fortfort så du får veta (och så jag får gå och ta blodprov)!!

    SvaraRadera
  4. Så snabbt tiden går-....för oss andra! Det känns som det var alldeles nyligen det var ET för dig och snart är det testdag!! Hoppas så att det ska gå bra. Kram z

    SvaraRadera