tisdag 9 december 2008

Ruvardag 3, IVF3

Vi har fått testdag 22 december och hoppas förstås på en tidig julklapp. Det är på ruvardag 16 och tidigare har mensen kommit ruvardag 15 resp 14 så har den inte dykt upp där på morgonen kommer förhoppningarna nästan ha ätit upp mig.

Samtidigt vågar jag inte hoppas lika mycket som tidigare. Eller jag hoppas, men jag tror inte som dom två tidigare försöken. Det är förstås den där himlans svullna äggledaren som gör att jag inte törs släppa helt. Men jag ska försöka. Jag jobbar på att hoppas och tro lika starkt som tidigare så jultomten kan titta in hos oss den 22 december.

4 kommentarer:

  1. Jag hoppas verkligen verkligen att ni ska lyckas. Att tomten kommer tidigt! Jag ska skriva det i min önskelista som jag skickar till Nordpolen snart. Vilken underbar jul det skulle ge er.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Lååång väntan kvar alltså. Blir det någon tjuvtestning eller klarar du att hålla dig ändå till dess?

    Jag trodde inte heller på senaste försöket. Men hoppades. Och det lilla pyret tycks skita högaktningsfullt i vilket och stannar minsann kvar ändå om det vill. ;-) Jag tror det är er tur nu!

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Lycka till! Vi har tydligen samma kontrolldatum och jag önskar verkligen att det ska gå vägen den här gången, både för er och för oss.

    SvaraRadera
  4. Jag tänker tro på tomten i år. Sådeså.

    Varmaste kramar.

    SvaraRadera