torsdag 18 december 2008

Ruvardag 12, IVF3

På plussidan: Jag är vansinnigt öm i brösten. Kan inte sova på magen. Något jag var tidigt den enda gången vi varit gravida, den gången som slutade i ett utomkvedshavandeskap.

På minussidan: Molvärk i magen. Något hugg på vänster sida. Den sidan där den svullna äggledaren sitter.

Jag läser på dag 12 behadling 1, då fick jag vattnigt aprikosa flytningar. Det har jag inte fått än. Bra. Men om jag läser på dag 12 behandling 2 så hade jag inget som tydde på mens då - ändå kom den ett par dagar senare...

Slutsats: Ingen.

4 kommentarer:

  1. Fast "minussidan" kan du ju lika gärna stryka. Eller flytta över till plussidan. Så kände jag fram till vecka 6 eller liknande. Jag är fortfrande öm och der molar och drar ibland. Inget att hänga upp sig på. Det ser ju bra ut!
    Och ömmande bröst var faktiskt det enda som min läkare frågade efter när jag sa att det verkade som om jag var gravid. Gott tecken!

    SvaraRadera
  2. Håller med Signora. Jag hade mycket molvärk, kändes precis som innan mens och jag var övertygad om att det var kört, men det var ju positivt. /z

    SvaraRadera
  3. åååh vad jag håller tummisarna hårt för er! vi ska börja med ivf nr 3 i jan/feb......kramkram stumpan!

    http://smultronpastra.blogg.se

    SvaraRadera
  4. Jag håller tummarna för dig!! Stenhårt!

    Hittar inte nån epost till dig, men maila mig så skickar jag dig mitt lösenord.

    Kram

    SvaraRadera