tisdag 1 april 2008

Spraydag 20. Sprutdag 5

Jag har gått upp i vikt också. Ytterligare en härlig biverkning förutom finnarna. Inte mycket, men tillräckligt för att jag ska tycka jeansen sitter tajt. Då är det tur att man har en garderob full av klänningar som inte smiter åt. Det är ju inte så att jag inte kommer i jeansen, men det är så jobbigt att gå och känna att det inte sitter som det ska hela tiden. Då blir man ju deprimerad ju. Nu andas jag lätt och glömmer kilona i klänning istället!

Imorgon ska jag till kliniken och kolla hur äggen mår. Blodprov och ultraljud. Ska bli spännande!

2 kommentarer:

  1. Känner igen både viktökning och finnar... Den största förändringen hos mig var dock brösten som helt plötsligt var gigantiska...

    Hoppas att allt gick bra på kliniken idag, jag håller tummarna!!! KRAM

    SvaraRadera
  2. Det där med brösten känner jag också igen. M är inte helt missnöjd med det, haha! Jag blev mest förvånad eftersom det på nässprayen stod "minskade bröstkörtlar" som en biverkning, trodde väl snarare det skulle gå åt andra hållet.
    Det gick väl sådär på kliniken. Man tyckte sig ana sex äggblåsor, men det går lite för långsamt så jag fick öka dosen till 300 IE (!) och ska tillbaka på måndag morgon och se vad som hänt då. Hoppas, hoppas, hoppas...
    Kram och tack för att du tittade in, det betyder mycket. Hoppas allt är bra (så bra det kan bli, du vet...) med dig.

    SvaraRadera